lørdag 17. oktober 2015

Fotballkort

Med en gutt i huset blir det behov for guttekort.

 
 
Fotball er populært i gjengen, så da passet dette bildet (funnet på Pinterest) perfekt. Svart bazzill som base, ark fra Crate paper og My Minds Eye, bølgepapp, knapper, binders fra Snap, tallinje fra resteark med svart hyssing og små klistrebokstaver.
 
Leverer dette til:
 
 


tirsdag 13. oktober 2015

Make lemonade:-)

Hei og huff, jeg har jo helt glemt å blogge dette kortet som var DT bidrag til Kreativ Scrapping sin lag på lag utfordring for oktober - bli med da vel:-)

 Første laget er hvit bazzill kartong med flere lag av nydelige ark fra Maja Design: Coffee in the Arbour - Delicious moments og Lemon meringue pie. De siste lagene består av en blondeserviett, ticket, utklipt tag fra Maja Design med stemplet hilsen og blomster. Jeg har også pyntet med knapper.
Alt som er linket til finner du i nettbutikken.

onsdag 9. september 2015

G45 kort

Nytt kort laget med gamle papirer fra Graphic 45:


I tillegg har jeg brukt papirpose, søm, Tim Holtz tissue paper, litt resteark, en klestagg, ticket, litt metall og stempel fra Papirdesign.

Leverer denne til:

lørdag 5. september 2015

Life is a journey

Heisann, ble et kort med forskjellige teknikker i dag; stensiler, distress ink og paste :-) Basen er en papirpose, ballongene er utklipp fra et Kaisercraft ark, teksten er funnet på Pinterest. Annet: tissue paper, teks stripe, ribbon og trehjerte.


Leverer dette til:
 Her er skissen jeg brukte

mandag 31. august 2015

Føken bok

Her kommer en LO fra sommerens tur til Mallora. Tulla var helt oppslukt i boken sin og leste overalt - også på restaurant :-)



 
Dette er mitt DT bidrag til Kreativ Scrappings utfordring #9 favoritter. Jeg har brukt mange av mine favoritt produkter som du finner i nettbutikken: ; Bazzill kraft kartong, Tim Holtz tissue papir, restepapir fra Kaiserkraft, mønsterark fra Glitzbølgepapp, gamle thickers, og washi tape. De største favorittene for meg er nok allikevel clear gesso, paste blandet med mist og min desiderte nye favoritt stensil! Titt innom bloggen og bli med :-)
 
Leverer også denne til:

Hello London

Hadde en plan om denne LOen en stund og nå ble den ferdig:-) Minne fra London tur med tulla :-)

 
Leverer denne til

onsdag 26. august 2015

Spennende :-)

Jeg var så heldig å få en plass på design teamet til Kreativ Scrapping, gleder meg masse til kreative sprell der inne :-)

Her er mitt første prosjekt som DT; et veldig enkelt kort. Se Kreativ Scrapping bloggen for mer info.

 
 
Leverer dette som bidrag til: